Min blogg

Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur mycket jag vill berätta om mig själv här i bloggen. Från första början hade jag bestämt mig för att den skulle vara helt anonym. Jag hade inte en enda läsare dom första veckorna men det gjorde mig ingenting, för jag skrev bara för min egen skull. Det blev viktigt att bara få ner tankarna i skrift. Men allt eftersom har jag börjat skriva mer om mitt liv och inte bara tankar. Jag har också börjat läsa andra bloggar (vilket jag inte såg nåt nöje i förut) och börjar ju förstå vad "folk vill läsa". Men jag vet inte vad syftet med min blogg egentligen har blivit? Jag trodde till exempel att jag inte brydde mig om hur många läsare jag har men jag kommer ändå på mig själv kolla in statistiken av ren nyfikenhet. Och tro det eller ej, så bli jag faktiskt glad när jag ser statistiken öka. Men skriver jag för att andra ska vilja läsa? Jag vet inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0