3 mars 2011

Igårkväll fixade jag i alla fall gymkortet, så jag tänkte ta en promenad ner på stan och styrketräna för första gången på typ ett år!? Haha, fan, det är typ så!

Vid den här tiden förra året hade jag kommit in i en period av konstant förkylning. Var sjuk en och en halv vecka, blev frisk och kunde gå till jobbet i en vecka, sen blev jag sjuk igen. Och så om, och om, och om igen... Jag trodde jag hade fått värsta dunderinfluensan eller nåt, så jag gick till vårdcentralen och tog massa prover, men läkaren genomskådade vart problemet satt. Han sa att jag var utbränd. Jag ville inte tro att han hade rätt, trots att allting tydde på att det var sant. Så i slutet av augusti låg jag sjuk i fem veckor. Det började som vanlig förkylning, sen fick jag extrem hosta och överansträngde en muskel vid revbenen (trodde jag hade hostat av ett revben för det gjorde så jävla ont och höll i sig i ca två månader), fick även öroninflammation och bihåleinflammation på samma gång. Trots att jag var så sjuk att jag bokstavligen knappt kunde resa mig upp ur sängen så hade jag dåligt samvete över att inte kunna gå till jobbet. Så idiotiskt. Jag var så utmattad på alla möjliga sätt och visste inte vart jag skulle ta vägen. Det var då jag bestämde mig att jag skulle säga upp mig och jag har inte varit riktigt förkyld EN ENDA GÅNG sen dess!

Men nu är det vekligen dags att få tillbaka min energi, Så gymmet, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0