Yes! - steg två

Idag ringe de från bemanningsföretaget och jag ska på intervju hos kundföretaget i morgon! Shit, jag är såå nervös! Men det känns helt underbart att de tycker jag passar för tjänsten, snacka om bekräftelse! Nu är ju bara frågan om kundföretaget håller med ;) Men bara att ha kommit så här långt känns ju helt otroligt! Jag var tvungen att ta ett test på internet också förresten. De skickade en länk med inloggningsuppgifter till en hemsida där man skulle kryssa i en massa ord/egenskaper. Först skulle jag fylla i vad jag tror att andra förväntar sig av mig och sen hur jag tycker att jag själv verkligen är. Jag antar att intervjuaren ska ha det som grund för att få en uppfattning av vem jag är. Men det är lite pirrigt, jag undrar verkligen vad de kommer fråga den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0