Med gråten i halsen

Såg precis en dokumentärfilm som heter "Dear Zachary - A letter to a son about his father". Den handlar om en man som blir brutalt mördad av sin ex-flickvän som sen visar sig vara gravid med hans son Zachary. Jag ångrar nästan att jag såg den.. det är så fruktansvärt vilka öden som finns. Det gör så ont inombords att bara föreställa sig hur det skulle kännas att förlora någon man älskar, och på det sättet också. Jag blir helt förstörd av sånt här, fy fan.. Men det får en verkligen att inse på hur lyckligt lottad man är, och hur lite smärta man själv egentligen gått igenom. Samtidigt blir jag ändå så arg att detta ens kan hända!? Det är något enomt fel med systemet om en sån här sak händer, ursch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0