jajebop!

Okej, fredagens speckade schema kunde jag tyvärr inte hålla till punkt och pricka. Fick oväntat besäk av både mor och blivande svärmor vilken drog ut på tiden en del. Men det viktigaste var att hinna klart med skoluppgiften och det lyckades jag åtminstone med!

I lördags blev det promenad i finfina vädret och sen bio på kvällen. Vi såg True Grit och den var bättre än väntat faktiskt! Brukar inte riktigt gilla western-filmer men denna är lätt värd att se!

Idag firade vi min mamma som fyller år. Blev semlor till fika och sen pizza till middag.. nu har jag ont i magen.

Nu har jag och sambon försökt att förstå oss på hur Halebops kundtjänst fungerar. Det är ingenting kan kan rekommendera direkt. V ska nämligen beställa en ny mobil + abonnemang men det är massa tjaffs med att teckna nytt pga bindningstid osv. Problemet är att Halebop har bestämt sig för att inte sköta några ärenden via telefon, utan bara mejl!?! Detta gör det otroligt svårt att förstår vad i h-vete dom menar... suck. Efter mycket om och men verkar det nu fungera i alla fall. *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0