Blir galen

Åh! Jag läser en kurs på 50% just nu, bara för att ha nåt att göra. Men jag har verkligen ingen motivation att plugga!?! Eftersom tempot är så segt så har det bvlivit så att jag skjutit upp pluggandet så långt det går.. men nästa uppgift ska lämnas in i morgon! JAG VILL INTE!! Det är så knasigt att jag funkar såhär.. Jag vet ju att om jag bara bestämmer mig för att göra det så är det inte lika jobbigt som jag föreställer mig att det ska vara. Plus att när jag väl är klar så är det så jäävla skönt att ha det gjort. Men det är nåt i bakhuvet som gör att jag hellre bara vill lägga mig ner och sova. Ursch vad dum jag är! Jag är också så nervös inför att få reda på hur det blir med jobbet jag sökt... jag kan inte fokusera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0