Fel.

Alla människor gör misstag.
Alla kan råka säga fel saker, till fel person, vid fel tillfälle. Eller göra misstaget att inte säga någonting alls. Ingen är perfekt. Men någonting jag i alla fall uppskattar är när man kan erkänna sina misstag. Ett
- "Förlåt, jag gjorde fel!"
kan inte göra det ogjort, men det gör mycket för mig att faktiskt få höra att den andra personen förstår och erkänner sitt fel. När jag tänker tillbaka på varje situation jag någonsin hamnat i, så kan jag lova att det alltid finns någonting jag önskar jag hade gjort annorlunda. Och om jag inte lyckas tänka efter före, så tänker jag i alla fall efter.
Så, förlåt om jag gjort fel. Eller sårat dig på något sätt.
Det var aldrig min mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0