Vad är målet?

Motivation för mig ligger i vad jag får ut av min ansträngning. Att känna att det man gör faktiskt leder någon vart. Är målet svårt att nå är det små delmål som gör den långa resan värd mödan.

Just nu känns mitt mål rätt svårt att nå.
Så vad ska jag göra för att klara av att ta mig dit jag vill?
- Jag behöver någonting att se fram emot, Nu.

Jag brukar ha en tendens att måla upp bilder av saker och ting i mitt huvud. Vad som kommer hända, hur det kommer se ut, hur långt det är dit, när jag når målet och så vidare.. Det är dock lite riskabelt eftersom jag också är så rädd för att bli besviken.. Men nu tänker jag faktiskt se till att det blir som jag vill! Jag har bestämt mig och det finns ingenting som kan hindra mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0