Wow.

Jag fick en kommentar på förra inlägget av en människa som verkar vara rätt förbannad på att läsa om allt negativt jag alltid skriver i denna blogg. Och det vill jag tacka för, alltid bra med en liten spark i baken.

Jag vill bara förtydliga att den här bloggen inte handlar om vilken mat jag har ätit eller vilka kläder jag köpt. Som det också framgår i bloggens namn så handlar den om de tankar som snurrar i min skalle. Jag skriver faktiskt inte för att inspirera människor eller för att det ska vara "kul" att läsa, jag skriver för att på något sätt få ut mina egna tankar. Och detta kanske är egoistiskt, det kan jag absolut hålla med om. Men jag skriver tyvärr inte för någon annans skull, utan för mig egen. (Sen kan man ju självklart ifrågasätta varför jag skapade en blogg i första hand, men det är en annan diskussion.) Det finns redan så otroligt många bloggar om ytligheter, som jag skulle kalla det, och jag tror inte att det finns ett så stort behov av en till. Så är du ute efter nya klädtips får du leta någon annan stans.

Däremot har du rätt i att jag borde försöka skriva mer positiva saker här. Inte bara massa skit, skit och skit. Så, det ska jag absolut tänka på till nästa gång!

Tack för din kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0